Srbijatransport

Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja. uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. „Srbijatransport“ je uvek bio stabilan i stručan partner - kako vlasti, tako i privrednih subjekata u drumskom saobraćaju i gravitirajućim delatnostima. U tom smislu, Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ bilo je i jeste institucija koja ima izuzetno značajnu ulogu u privrednoj delatnosti drumskog saobraćaja Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

Srbijatransport je kao reprezentativno udruženje drumskog putničkog saobraćaja predstavnik privrede u borbi za uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator i nosilac borbe protiv sive ekonomije i nelojalne konkurencije uz uspostavljanje konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Prevoz putnika u javnom drumskom saobraćaju: Gradski i prigradski saobraćaj, unutrašnji međumesni saobraćaj, međunarodni linijski prevoz putnika , vanlinijski prevoz putnika, ugovoreni prevoz i poseban prevoz putnika.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT ima stručni tim za Logistiku čija je glavna oblast poslovanja organizacija transporta tereta  u medjunarodnom i unutrašnjem saobraćaju . Trudimo se da opravdamo našu poslovnu devizu „ Logistika u interesu privrede „ Odlike našeg poslovanja na kojima insistiramo su preciznost, brzina, povoljne cene.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре смо упутили иницијативе које је важно усагласити са представницима послодаваца и чије решавање има велике важности за ефикасније пословање сектора друмског транспорта уз значајне ефекте за српску привреду и дубљу регионалну економску интеграцију као процесе ка јединственом тржишту ЕУ.

Једина квалитетна решења леже у стручном и одговорном суочиавању са економским, друштвеним, безбедносним изазовима. Апелујемо да је неопходно у потпуности искористити потенцијале привреде и нашу снажну посвећеност јавно приватном дијалогу како би се унапредио економски опоравак легалне транспортне привреде, која показује важност веза између тржишта у региону, земаља Западног Балкана и привреде ЕУ током ових изазовних времена.

Циљ нам је да кроз интерактивну комуникацију, сагледавајући добру праксу и директиве ЕУ, изнађемо најквалитетнија решења у интересу корисника услуга, послодаваца и запослених у друмском транспорту.

Обавештавамо Вас да смо Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, након консултација са члановима удруженја, упутили став Србијатранспорта у вези дилеме која је настала у раду Радне групе за израду Нацрта нове Уредбе за расподелу страних дозвола домаћим превозницима у међународном друмском транспорт ствари.

Сматрамо да је подизање конкуренности од великог интереса за развој друмског транспорта, уз стварање услова доступност тржиштима за већи број превозника. Све наше ставове и активности можете пратити на нашем сајту.

Достављамо Вам наш став Србијатранспорт-а у складу са одлуком Радне групе за израду Нацрта уредбе о расподели страних дозбвола за међународни  домаћим превозницима за међународни превоз терета у друмском саобраћају.

Става смо да расправа о члану 12. утиче на расподелу дозвола у случајевима пробијања фикса до кога долази на мањем броју контигената размењених дозвола и да би дато решење допринело повећању броја слободних дозвола које се кроз расподелу могу доделити превозницима. У том смислу достављамо решење за које сматрамо да је у интересу већег броја превозника а то подразумева распоред фаза неопходних за утврђивање годишњег плана који смо прецизно навели у допису.

Поред овога Пословодни одбор за друмски транспорт Србијатранспорт-а апелује :

- на Министарство грађевинаства саобраћаја и инфраструктура да је неопходно унапређење дигитализације и транспарентности рада, комуникације, расподеле, раздужења и расположивости  међународних дозвола.

- на потребу рашавања проблема задржавања и застоја на граничним прелазима, уз успостављање зелених коридора за сва теретна возила. У оваквим привредним и ванредним друштвеним околностима, уз чињеницу структуре производне привреде у Републици Србији, као и уважавање недостатка професионалних возача који уместо да раде, седе у заробљеним камионима на граничним прелазима, неопходно је предузети хитне мере на решавању овог проблема.

Уједно користимо прилику да Вам честитамо 1. мај, Међународни празник рада.

Drumski transport tereta ima izuzetno veliku važnost za društvo i privredu u Republici Srbiji. Sumirajući poslovne pokazatelje i prikupljene stavove prevoznika vezane za okolnosti poslovanja u 2020.godini i vreme pandemije izazvane virusom COVID 19, nedvosmisleno se uočava da su opravdani zahtevi prevoznika usmereni ka Vladi Republike Srbije za neophodnu sektorsku pomoć u cilju prevazilaženja poslovnih problema i opstanka na tržištu. Nadamo se da će kroz konstruktivan razgovor biti usaglašene konkretne aktivnosti podsticaja usmereni prema poslodavcima u sektoru drumskog transporta.

Plutonlogistics.com je predstavio nove poslovne alate na Srpskom tržištu.

TfX digitalna platforma se sastoji od velikog broja modula a jedan od esencijalnih je upravo Transportna Berza. TfX digitalna logistička platforma klase 4.0 postoji u 3 verzije po kriterijumu namene: za vlasnike robe (proizvođače), špeditere i prevoznike.

Pozivamo zainteresovane kompanije da nas kontaktiraju i dogovore besplatan test period TfX digitalne logističke platforme Klase 4.0 a prezantaciju i inplementaciju realizuje Dimitrije Milić, predstavnik kompanije Trans.eu u Srbiji.

Kontakt

Dimitrije Milić

Trans.eu

061/636-21-65

Obaveštavamo Vas da smo, smo u cilju rešavanja problema nedostatkaprofesionalnih vozača, uputili dopis za hitnu izmenu ZOBSa i to članova 180.i 181 .u cilju smanjenja ograničenja od 24 godine starosti za polaganje za Dkategoriju, kao i ukidanja ograničenja od 2 godine posedovanja C kategorijepre polaganja za D kategoriju.

Definisanje ograničenja starosti treba da bude predmet posebnih Pravilnika(za prevoz dece ili sličnih) koji treba da uspostave donju ali i gornjustarosnu granicu, pa možda i godine aktivnog staža profesionalnog vozača, zaobavljanje pojedinih vrsta prevoza u drumskom prevozu putnika.

U nekom predhodnom vremenu granica za sve kategorije je bila 18 godina, asada su vozila daleko modernija, opremljenija i sigurnija.

Vremensko ograničenje od 24 godine kao uslov za polaganje vozačkog ispita idobijanje D kategorije je neprihvatljivo iz razloga pristupa profesiji. Utim godinama se mladi momci uveliko profesionalno opredele, tako da jeizražen nedostatak profesionalnih vozača autobusa.

Postoji još niz argumenata za ovakvu inicijativu, a 21 godina je priznatakao starost potpune zrelosti i odgovornosti mladog čoveka (čak i za nošenje oružja).

Preuzmite priloge:
Download this file (Dopis MUPu za izmenu ZOBSa 2017.pdf)Dopis MUP-u za izmenu ZOBS-a 20175884 kB

Poziv na sastanak prevoznika iz opština Prijepolje, Priboj, Sjenica i Nova Varoš možete preuzeti na sledećem LINKU.

Potkategorije