Istraživanje tržišta
Za kvalitetno poslovno odlučivanje preduslov je da u svakom momentu kvalitetna pravovremena i tačna informacija, kao i poznajete tržište kojem se obraćate i na kome se deluje.
Za kvalitetan rad neophodno sistematsko prikupljanje informacija radi planiranja. Mi kontinualno, sistematski pratimo i sprovodimo kvalitativna i kvantitativna istraživanja u sektoru transporta koristeći formalne i neformalne metode prikupljanja informacija.
Posebno treba imati u vidu da je privredni i transportni sistem veoma dinamičan a da se u narednom periodu mogu očekivati značajne izmene uslova posovanja. Evolutivno pravilo “prilagodi se ili nestani” oduvek važi i u poslovanju. Kako se prilagoditi ako ne prepoznajete kakve se promene i na kojim poljima dešavaju?
Pomoći ćemo Vam da prilikom angažovanja saradnika, pojedinaca ili kompanija pravilno i jasno obrazložite cilj istraživanja, informacije koje su vam potrebne i vremenski rok koji vam odgovara, zajedno sa Vama ćemo opredeliti profesionalan i stručan tim koji će biti kreiran u skladu sa postavljenim ciljevima i opredeljenim budžetom.
Informacija je najvažniji deo uspeha, a kvalitetna analiza i sagledavanje uticaja je od izuzetne važnosti za kvalitetnu odluku danas za dobar rezultat sutra. Posedujemo pouzdane metode i resurse za:
- Analize segmenata privrednih i transportnog sektora i trendova
- Analize konkurentnostii analize ključnih konkurenata
- Analize tržišnog učešća i sezonskih karakteristika usluga
- Analize struktura cena usluga i dinamike troškova za optimizaciju procesa
- Analize ciljnih tržišta i potencijala
- Analize zadovoljstva korisnika usluga
- Analize zadovoljstva zaposlenih, njihovih međuodnosa i potencijala