Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Železnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT okuplja poslodavce u sektoru železničkog transporta kao važne učesnike razvoja i bolje organizacije železničkog transporta. Železnica je velika razvojna šansa Republike Srbije gde je potrebna izgradnje infrastrukture, ali je funkcionalna organizacija i izgradnja logističkih terminala od presudne važnosti za privredu. Glas železničkih prevoznika i učesnika na tržištu je presudno važan za razvoj konkurentnosti srpske privrede. Zato smo organizovani da se naš glas bolje čuje. KVALITET JE NAŠ PRIORITET
Železnički saobraćaj

Izvršili smo intenzivne konsultacije sa prevoznicima i opšti stav prevoznika je analiziran na sastanku Poslovodnog odbora za međunarodni teretni transport  Poslovnog udruženja drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ Beograd.

Posebno su analizirane prednosti i uticaj stimulacije rada Euro6 vozila i uvođenja bazne kvote CEMT za Euro6 vozila za 2019. godinu.

Jednoglasno je doneta odluka da je opšti interes drumskog saobraćaja i Republike Srbije uvođenje 100% bazne kvote CEMT dozvola za EURO6 vozila u 2019. godini.

Preuzmite priloge:
Download this file (Bazna kvota CEMT za Euro6 u 2019god.pdf)Bazna kvota CEMT za Euro6 u 2019 god2536 kB

Informacija sa sastanka Mešovite bilateralne komisije za drumski prevoz između Republike Srbije i Republike Češke:

Srpska strana će dobiti:

  • od 1.7.2018. godine liberalizovan tranzit kroz Češku
  • za 2019. godinu:
    • §  200 dozvola za “treće zemlje”
    • §  5000 bilateralnih dozvola
    • §  200 godišnjih dozvola i
    • §  liberalizovan tranzit

Češka strana će dobiti:

  • 1500 dozvola za “treće zemlje”
  • 5000 bilateralnih dozvola i
  • liberalizovan tranzit.

Delegacije Republike Srbije i Republike Češke su saglasne sa predlogom za povraćaj Poreza na dodatu vrednost, što će biti konstatovano u protokolu. Ministarstvima Finansija obe države, koja su stavrno nadležna po ovom pitanju će predlog biti prosleđen na dalje razmatranje i postupanje.

Na sastanku, koji se odvijao u veoma prijatnoj i prijateljskoj atmosferi, je bio prisutan i član Poslovodnog odbora za međunarodni teretni transport Srbijatransporta: Milovan Mrdaković, Kargo šped doo, Prijepolje.

Od Ministarstva za građevinarstvo, sobraćaj i infrstrukturu smo dobili obaveštenje da je za 9. i 10. maj 2018. godine u Beogradu zakazan sastanak Mešovite komisije za međunarodni drumski prevoz putnika i tereta između delegacija Republike Srbije i Republike Mađarske. 

Srbijatransport će imati svog predstavnika na pripremnom i samom sastanku Mešovite komisije, pa Vas molimo da zajedno pripremimo platformu za njegov nastup u cilju što boljeg predstavljanja interesa naših prevoznika.

U vezi sa tim, a u cilju što bolje pripreme navedenog sastanka, molimo vas da nam do 23. marta 2018. godine dostavite informacije, probleme i predloge u vezi obavljanja drumskog prevoza između Republike Srbije i Republike Mađarske.

Švajcarska prilagođava propise EETS-u - Evropskoj elektronskoj naplata putarine

Švajcarski Bundesrat je 9. marta 2018. usvojio rezoluciju za uvođenje novih izmena i dopuna Pravilnika o naknadi za prevoz teških tereta (Schververkehrsabgeververnung - SVAV). Cilj je prilagoditi nacionalne propise za uvođenje Evropske elektronske službe za elektronsku putarinu. Prema zvaničnom saopštenju Bundesrata, promene koje će stupiti na snagu 1. maja omogući će plaćanje putarine u Švajcarskoj za inostrane prevoznike. Naime, u okviru EETS-a oni će moći da izaberu davaoca usluga i uređaja za servisiranje putarina i plaćaju dospele naknade švajcarskoj carinskoj upravi EZV. Osim toga, rezolucija Bundesrata predviđa brojne proceduralne promene - naknada neće biti naplaćivana za kašnjenje, a kamate i kamatne stope će se regulisati propisom Švajcarskog finansijskog odela (EFD).

Opširnije...

Mon-Blan tunel će povećati cenu prolaza od 1. aprila 2018. godine.

Od 1. aprila 2018. prolaz kroz tunel će biti skuplji. Povećanje putarine odnosi se na kamione koji ispunjavaju EURO 3 standard.

SITMB, italijanska kompanija koja upravlja tunelom Mon-Blan, najavljuje povećanje putarine od 1. aprila za teška vozila EURO 3. Cene za ove kamione će porasti za 5%, menadžer ove kompanije je odlučio da poveća tranzitni saobraćaj novijih  generacija vozila koja emituju manje štetnih izduvnih gasova, sve u cilju poboljšanju kvaliteta vazduha u dolini Aosta i dolini francuske Arve.

Ovo povećanje cene prolaska kroz tunel je prvi korak ka potpunoj zabrani
prolaska za kamione koji ispunjavaju standard EURO 3. U budućnosti će
slično rešenje biti uvedeno i u tunel Frejus.

Potkategorije