Srbijatransport

Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja. uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. „Srbijatransport“ je uvek bio stabilan i stručan partner - kako vlasti, tako i privrednih subjekata u drumskom saobraćaju i gravitirajućim delatnostima. U tom smislu, Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ bilo je i jeste institucija koja ima izuzetno značajnu ulogu u privrednoj delatnosti drumskog saobraćaja Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

Srbijatransport je kao reprezentativno udruženje drumskog putničkog saobraćaja predstavnik privrede u borbi za uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator i nosilac borbe protiv sive ekonomije i nelojalne konkurencije uz uspostavljanje konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Prevoz putnika u javnom drumskom saobraćaju: Gradski i prigradski saobraćaj, unutrašnji međumesni saobraćaj, međunarodni linijski prevoz putnika , vanlinijski prevoz putnika, ugovoreni prevoz i poseban prevoz putnika.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT ima stručni tim za Logistiku čija je glavna oblast poslovanja organizacija transporta tereta  u medjunarodnom i unutrašnjem saobraćaju . Trudimo se da opravdamo našu poslovnu devizu „ Logistika u interesu privrede „ Odlike našeg poslovanja na kojima insistiramo su preciznost, brzina, povoljne cene.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

POSTAVLJANJE NOVIH PAMETNIH STAJALIŠTA

Nabavka transport i montaža pametnih poluzatvorenih autobuskih stajališta na solarnu energiju na lokaciji koju odredi investitor. Stajalište mora da se napaja isključivo solarnom energijom koja će se skladištiti u bateriji, a potom koristiti samo za napajanje LED rasvetnog tela, punjača za mobilne telefone i WiFi rutera. Autobusko stajalište mora da poseduje klupu i kantu za otpatke. Sa leve i desne strane od centralnog dela simetrično se ugrađuje panelna ispuna od leksana, a zatim ostavljaju otvori (istih dimenzija), za prolaz putnika. Sa obe bočne strane se takođe nalazi laka panelna ispuna od leksana. Krovna konstrukcija je izvedena iz tri dela, gde je osnovni (središnji) deo solarni panel – koji čini jedinstvenu celinu čvrsto povezanu sa centralnim delom, a leva i desna strana je simetrično izgrađena konstrukcija od lakih čeličnih profila i lake panelne ispune od leksana. U središnjem delu stajališta sa unutrašnje strane se nalazi klupa za sedenje kod koje je konstrukcija izvedena od tankih čeličnih profila, a sedalni deo od profilisanih drvenih gredica. Dužina nadstešnice je minimum 4,5m + širina stubova, visina je 2,3 m u najnižoj tački koja zavisi od nagiba terena, a širina je minimum 1,5m. Centralni deo koji se nalazi u sredini autobuskog stajališta je izveden od kutijastih profila kao osnove, sa opšivkom lima, minimalne debljine 3mm. Sa gornje strane centralnog dela/ konzolna greda nalazi se solarni panel.

POSTAVLJANJE NOVIH I REPARACIJA POSTOJEĆIH STANDARDNIH STAJALIŠTA

Rešenje nadstrešnica je jednostavno, znakovito i pruža mogućnosti za razvoj više varijanti osnovnog tipa nadstrešnice u skladu sa različitim potrebama.
Osnovni koncept zasniva se na izražajnosti konstruktivnih elemenata – vitkih čeličnih profila u kombinaciji sa različito obojenim lakim panelima ispune. U estetskom smislu usvojeni tip nadstrešnice se uklapa u savremeni, svedeni likovni izraz, a upotreba boje ima dodatnu ulogu u utvrđivanju identiteta mesta.
Dimenzije nadstrešnica su: širina - 1,60m; dužina – 5,00 do 6,00 metara. Visina najniže tačke nadstrešnice kod oba tipa je 2,20 metara na strmom terenu i 2,30m na ravnom terenu.
Konstrukciju nadstrešnice čine farbani čelični profili – stubovi, krovna konstrukcija i dodatni profili za ukrućenje i nošenje panela ispune, kao i ispis STAJALIŠTE (naziv i bus linije). Profili nosećih stubova su kutijastog preseka, dimenzija 70X70x4mm.

U OTVORENOJ VARIJANTI – koja obezbeđuje maksimalnu prohodnost za putnike, kako po širini, tako i po dužini natkrivenog prostora, nadstrešnicu čini konstrukcija – udvojeni kutijasti stubovi u središnjoj ravni (na 4 pozicije po dva stuba postavljena u osi paralelnoj ivici kolovoza, tako da je prepust krovne konstrukcije jednak sa obe strane stubova i iznosi približno 0,80 m), krovna konstrukcija, krovni paneli i prateća oprema – klupa za sedenje. Kod ove varijante ne postoje paneli ispune.


U POLUZATVORENOJ VARIJANTI - četiri stuba se postavljaju u zadnjoj ravni nadstrešnice pri čemu osovinski razmak stubova u podužnom pravcu iznosi 1,90m. Dva stuba se postavljaju u središnjoj ravni na bočnim krajevima nadstrešnice, na način da je prepust krovne konstrukcije u odnosu na ovu ravan jednak sa obe strane ovih stubova i iznosi približno 0,80m. U ovoj varijanti postoje paneli ispune u zadnjoj i bočnim (unutrašnjim) ravnima nadstrešnice, kao i prateća oprema klupa za sedenje.
Krovnu konstrukciju čini ram 6000x1600mm izrađen od pravougaonog kutijastog profila otvorenog sa bočne strane iznad krovnog panela kako bi se u istom nakupljala i odvodnjavala atmosferska voda sa ovog panela. Krovna konstrukcija je dodatno ojačana i stabilizovana dodatnim profilima kutijastog preseka 60x40x3mm podužno po osovi nadstrešnice, kao i sa dva bočna profila u osi središnjih stubova nadstrešnice u zadnjoj ravni. Na ovakvu definisanu krovnu konstrukciju sa gornje strane naleže krovni panel od trapezastog lima TR 10x100 dimenzija 1520x5920mm.
Krovna konstrukcija se za svih 8 ili 6 nosećih stubove vezuje putem dodatno nadograđenih ploča i na krovnoj konstrukciji i na nosećim stubovima, profila 105x150xBmm (na bočnim stubovima i središnjim stubovima u zadnjoj ravni), odnosno pločama 105x105xBmm (na stubovima u uglovima) sa otvorima Ø14 za vijke M12 kojima se vrši pričvršćivanje.
U poluzatvorenoj varijanti paneli ispune se montiraju u zadnjoj i bočnim (unutrašnjim) ravnima nadstrešnice i isti se izrađuju od korugovanog plastificiranog lima 100/12 koji se samourezujućim zavijcima pričvršćuju na noseći ram kutijastog profila 40x20x2mm dimenzija 1866x2010mm. Kod zadnjih panela u okviru nosećih ramova po vertikalnoj osi postoji dodatni kutijasti profil 40x20x2mm za ukrućivanje i pričvršćivanje lima.