Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Naplatna rampa

Od 1. januara 2015. Godine naplaćivaće se putarina u Mađarskoj na deonici Horgoš – Reške –       Segedin.

Predviđena kazna iznosi 14.875 forinti, odnosno nešto više od 45 evra.

Cena vinjete u Mađarskoj za putnička vozila do 3,5 tone na nedeljnom nivou iznosi 2.975 forinti, odnosno   1.230 dinara, mesec dana je 4.780 forinti (2.000 dinara), dok je za godinu dana potrebno izdvojiti 42.980 forinti.     Za vozila teža od 3,5 tone cene su sledeće: 13.385 za 7 dana, 21.975 za mesec dana i 199.975 za godinu dana.   Za one koji češće voze do Budimpešte promena sistema je povoljna jer umesto 42.980 forinti godišnja putarina     od sada košta 15.000 forinti (oko 6.000 dinara) ako se kupuju županijske matrice.

Uvođenje novih županijskih matrica ne pogađa one koji putuju na duže puteve je su oni u obavezi da kupe državne putarine u čiju su cenu već uračunate sve županijske matrice.

Plaćanje putarine na ovoj deonici se može izbeći korišćenjem regionalnih puteva umesto autoputa (19km) tako što se prelaskom granice već posle 500m pre prve benziske pumpe isključi na stari put kojim se nekad išlo do Segedina dok je tu bio stari granični prelaz. Na toj kratkoj relaciji za sada nije predviđeno da se naplaćuje putarina.