Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Kao što je najavljeno u ponoć, 25. januara 2015. godine uspešno je startovala primena NCTS sistema. Novi elektronski sistem funcioniše bez problema i do ovog trenutka na ovaj način obrađeno je oko 2.000 carinskih deklaracija. To znači da je sada u redovnom postupku, u tranzitu elektronska deklaracija obavezna i trajno zamenjuje upotrebu stare, papirne dokumentacije.

           Sve carinske ispostave uključene su u sistem NCTS, u ovom trenutku ukupno 30 špedicija, dok je njih 70 dobilo odobrenje, što znači da je samo pitanje vremena kada će se uključiti u novi sistem.

Poučena iskustvom susednih zemalja koje su i same morale da počnu da primenjuju NCTS kao preduslov za priključenje EU, Uprava carina Srbije je preduzela sve mere kako bi sprečila eventualne gužve na granici.

Zaposleni i rukovodioci carinske službe aktivno dežuraju da bi se gužve sprečile a potencijalni problemi otklonili na licu mesta. Samo u 142 slučaja postupak je sproveden u starom sistemu (ISCS) jer je iz nekog razloga sistem elektronske razmene podataka bude nedostupan,

Uprava carina je tokom četiri meseca pilot faze projekta ponudila svaku vrstu podrške privredi za korišćenje NCTS: edukaciju za špedicije i transportere, besplatnu aplikaciju za mala i srednja preduzeća, kao i tzv.''Help desk'' servis koji je moguće kontaktirati za sva pitanja u vezi sa primenom novog sistema.

Realna su očekivanja da se uspešnom implementacijom NCTS poveća konkurentnost Koridora 10 u odnosu na ostale koridore u regionu, a samim tim ostvari i veći profit od tranzita kao važne privredne delatnosti.