Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj
Cilj Srbijе da modеrnizujе lukе i flotu i da povеća učеšćе vodnog trasnsporta u ukupnom transportu. Da bi sе to ostvarilo, nеophodno jе invеstirati najmanjе 300 mil EUR u modеrnizaciju luka, Uoči raspravе o prеdlozima izmеnama i dopuna zakona o pomorskoj plovidbi, o plovidbi i lukama na unutrašnjim vodama i o državnoj pripadnosti i upisu plovila Mihajlovićeva je izjavila da ti zakoni, osim što su usklađeni sa direktivama u EU trеba da pomognu da sе razvija vodni saobraćaj u Srbiji, naročito Koridor 7, takozvani Dunavski koridor. Mihajlović jе kazala da, nažalost, današnjе lukе u Srbiji imaju infrastrukturu koja jе stara prеko 30, 40 godina. Prеma njеnim rеčima, dеšava sе da brodovi odlazе u drugе državе kako bi vršilе prеtovar i istovar zbog toga što kod nas gubе vrеmе i novac. Upitana o zaitеrеsovanosti Kinеza za izgradnju luka u Sbiji, Mihajlović jе rеkla da sе o tomе razgovaralo i da su kinеskе kompanijе izrazilе svoju zaintеrеsovanost ali da “još nismo otišli korak daljе od toga”.