Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Obaveštavamo Vas da smo, smo u cilju rešavanja problema nedostatkaprofesionalnih vozača, uputili dopis za hitnu izmenu ZOBSa i to članova 180.i 181 .u cilju smanjenja ograničenja od 24 godine starosti za polaganje za Dkategoriju, kao i ukidanja ograničenja od 2 godine posedovanja C kategorijepre polaganja za D kategoriju.

Definisanje ograničenja starosti treba da bude predmet posebnih Pravilnika(za prevoz dece ili sličnih) koji treba da uspostave donju ali i gornjustarosnu granicu, pa možda i godine aktivnog staža profesionalnog vozača, zaobavljanje pojedinih vrsta prevoza u drumskom prevozu putnika.

U nekom predhodnom vremenu granica za sve kategorije je bila 18 godina, asada su vozila daleko modernija, opremljenija i sigurnija.

Vremensko ograničenje od 24 godine kao uslov za polaganje vozačkog ispita idobijanje D kategorije je neprihvatljivo iz razloga pristupa profesiji. Utim godinama se mladi momci uveliko profesionalno opredele, tako da jeizražen nedostatak profesionalnih vozača autobusa.

Postoji još niz argumenata za ovakvu inicijativu, a 21 godina je priznatakao starost potpune zrelosti i odgovornosti mladog čoveka (čak i za nošenje oružja).

Preuzmite priloge:
Download this file (Dopis MUPu za izmenu ZOBSa 2017.pdf)Dopis MUP-u za izmenu ZOBS-a 20175884 kB