Srbijatransport

Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja. uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. „Srbijatransport“ je uvek bio stabilan i stručan partner - kako vlasti, tako i privrednih subjekata u drumskom saobraćaju i gravitirajućim delatnostima. U tom smislu, Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ bilo je i jeste institucija koja ima izuzetno značajnu ulogu u privrednoj delatnosti drumskog saobraćaja Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

Srbijatransport je kao reprezentativno udruženje drumskog putničkog saobraćaja predstavnik privrede u borbi za uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator i nosilac borbe protiv sive ekonomije i nelojalne konkurencije uz uspostavljanje konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Prevoz putnika u javnom drumskom saobraćaju: Gradski i prigradski saobraćaj, unutrašnji međumesni saobraćaj, međunarodni linijski prevoz putnika , vanlinijski prevoz putnika, ugovoreni prevoz i poseban prevoz putnika.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT ima stručni tim za Logistiku čija je glavna oblast poslovanja organizacija transporta tereta  u medjunarodnom i unutrašnjem saobraćaju . Trudimo se da opravdamo našu poslovnu devizu „ Logistika u interesu privrede „ Odlike našeg poslovanja na kojima insistiramo su preciznost, brzina, povoljne cene.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Obaveštavamo Vas da smo, smo u cilju rešavanja problema nedostatkaprofesionalnih vozača, uputili dopis za hitnu izmenu ZOBSa i to članova 180.i 181 .u cilju smanjenja ograničenja od 24 godine starosti za polaganje za Dkategoriju, kao i ukidanja ograničenja od 2 godine posedovanja C kategorijepre polaganja za D kategoriju.

Definisanje ograničenja starosti treba da bude predmet posebnih Pravilnika(za prevoz dece ili sličnih) koji treba da uspostave donju ali i gornjustarosnu granicu, pa možda i godine aktivnog staža profesionalnog vozača, zaobavljanje pojedinih vrsta prevoza u drumskom prevozu putnika.

U nekom predhodnom vremenu granica za sve kategorije je bila 18 godina, asada su vozila daleko modernija, opremljenija i sigurnija.

Vremensko ograničenje od 24 godine kao uslov za polaganje vozačkog ispita idobijanje D kategorije je neprihvatljivo iz razloga pristupa profesiji. Utim godinama se mladi momci uveliko profesionalno opredele, tako da jeizražen nedostatak profesionalnih vozača autobusa.

Postoji još niz argumenata za ovakvu inicijativu, a 21 godina je priznatakao starost potpune zrelosti i odgovornosti mladog čoveka (čak i za nošenje oružja).

Preuzmite priloge:
Download this file (Dopis MUPu za izmenu ZOBSa 2017.pdf)Dopis MUP-u za izmenu ZOBS-a 20175884 kB