Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Predloženi novi Nacrt Zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima je u velikoj meri poštovao potrebe uspostavljanja konkurentnosti delatnosti uz preventivne mere u interesu bezbednosti saobraćaja. Ovim Zakonom su značajno izjednačeni principi poslovanja u međunarodnom i unutrašnjem saobraćaju koji su usaglašeni sa međunarodnim dokumentima, pravilnicima i direktivama. Radno vreme posada u drumskom saobraćaju, do sada je bilo regulisano Zakonom o radu i Zakonom o bezbednosti saobraćaja. Oni su srpskim vozačima autobusa i kamiona određivali radno vreme od 48 sati, uz mogući produžetak do 56 sati nedeljno.

Što se tiče tahografa, novi nacrt propisuje način korišćenja ovog uređaja, kao i uslove koje mora da ispuni proizvođač.

Sam zakon je prepoznao javni linijski prevoz putnika a posebno gradsko prigradski prevoz i prevoz putnika u međumesnom saobraćaju na linijama do 50 kilometara.

Javna rasprava o Nacrtu zakona sprovodi se od 25. februara do 16. marta 2015. godine.

Kompletan dokument Nacrta zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima možete preuzeti OVDE .