Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Nemački parlament Bundestag usvojio je u petak zakon o uvodjenju putarina. Vozila će od sledeće godine plaćati 150 EUR godišnje za korišćenje glavnih autoputeva, ali zbog smanjenja poreza na automobile neće im se povećati ukupni troškovi. Strani vozači neće imati nikakve olakšice.

Vinjete variraju čak i s obzirom na količinu izduvnih gasova koje ispuštaju automobili. Tako je najjeftinija vinjeta pet eura za deset dana, ali isto tako za automobil je moguće platiti i do 15 eura za to razdoblje. Dvomesečna vinjeta koštaće oko 30 eura, a godišnja oko 150 eura. Odlučeno je da će se vinjete primjenjivati na svim nemačkim putevima kako ne bi bilo skretanja vožnje na besplatne pravce. Nemačka će uvesti sistem elektronskog nadzora koji beleži registarsku oznaku svakog vozila za koji je plaćena putarina.