Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Službe nadležne za kontrolu ne mogu zahtevati od nosioca CEMT dozvole da dnevnik putovanja ima pečate carinskih organa svake države koja je tranzitirana, ali mogu odlučiti da nakon izvršene kontrole o vere dnevnik putovanja.

Image1

"Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture svojim aktom br. 344-03-35681/2015-03 od 11.6.2015. godine, podsetilo je ovu upravu na odredbe Uputstva za korišćenje CEMT multilateralne kvote, izdatog od strane Međunarodnog transportnog foruma kojim su propisane odredbe koje se odnose na overe dnevnika putovanja od strane carinskih organa, s obzirom da je primećeno da pojedine carinske ispostave sve češće Zapisnik o utvrđenim nepravilnostima u korišćenju CEMT dozvole, temelje na osnovu nepravilnosti u vođenju dnevnika vožnji.

Tačka 5.9 Poglavlja 5 Uputstva propisuje da službe nadležne za kontrolu ne mogu zahtevati od nosioca CEMT dozvole da dnevnik putovanja ima pečate carinskih organa svake države koja je tranzitirana ali mogu odlučiti da nakon izvršene kontrole overe dnevnik putovanja. Tačka 5.11 istog Uputstva propisuje da "dozvola, dnevnik putovanja i potvrde za "EVRO IV bezbedno" i "EEV" ili "EVRO VI bezbedno" vozilo moraju biti u vozilu i na zahtev nadležnih organa moraju se dati na uvid radi kontrole. Kontrolni organi u dnevniku putovanja mogu overom potvrditi izvršenu kontrolu."

Takođe Uputstvo ne sadrži ni obavezu da se u dnevniku putovanja moraju nalaziti pečati države na čijoj teritoriji se nalazi mesto utovara, te u skladu sa tim ne postoji propisana obaveza da se u dnevniku putovanja moraju nalaziti pečati carinskih organa."

(Objašnjenje Uprave carina, br. 148-03-030-16-17/4/2015 od 12.6.2015. godine) 

.