Srbijatransport

Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja. uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. „Srbijatransport“ je uvek bio stabilan i stručan partner - kako vlasti, tako i privrednih subjekata u drumskom saobraćaju i gravitirajućim delatnostima. U tom smislu, Poslovno udruženje drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ bilo je i jeste institucija koja ima izuzetno značajnu ulogu u privrednoj delatnosti drumskog saobraćaja Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

Srbijatransport je kao reprezentativno udruženje drumskog putničkog saobraćaja predstavnik privrede u borbi za uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator i nosilac borbe protiv sive ekonomije i nelojalne konkurencije uz uspostavljanje konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Prevoz putnika u javnom drumskom saobraćaju: Gradski i prigradski saobraćaj, unutrašnji međumesni saobraćaj, međunarodni linijski prevoz putnika , vanlinijski prevoz putnika, ugovoreni prevoz i poseban prevoz putnika.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT ima stručni tim za Logistiku čija je glavna oblast poslovanja organizacija transporta tereta  u medjunarodnom i unutrašnjem saobraćaju . Trudimo se da opravdamo našu poslovnu devizu „ Logistika u interesu privrede „ Odlike našeg poslovanja na kojima insistiramo su preciznost, brzina, povoljne cene.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Упутили смо молба за састанак са железничким превозницима са темом  ванредних трошкова пословања железничких превозника који су проузоковани повећањем отпора на деоници пруге Нови Сад – Сомбор (код Сајлова).

Друга тема је укидање спорног ограничења бруто масе возова на деоници Ниш – Димитровград од  1.200 тона, односно да се омогући саобраћај возова без ограничења њихове стварне масе.  Проблем се интернационализовао, јер превозници у Бугарској имају проблеме са возовима који саобраћају према Србији због ограничења од 1.200 тона. Наиме, до сада је била пракса да превозници у Бугарској, који вуку возове теже од 1.200 тона, исте деле у Драгоману и као такви улазе у Димитровград са масама до 1.200 тона. Исто тако из супротног смера су на територији Бугарске спајали возове који су долазили из Димитровграда и даље вукли до крајњих станица.