Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Od 1. januara 2015. godine minimalna satnica u Nemačkoj je 8,5 € bruto . Ova minimalna zarada bi se trebala poštovati od strane svih koji pružaju usluge prevoza u Nemačkoj. To obuhvata svaku vrstu rada i prevoza u Nemačkoj, tranzit, kabotažu i prekogranični promet sa polaskom ili odredištem u Nemačkoj .

Svi profesionalni strani vozači koji posećuju Nemačku, treba da budu registrovani unapred. Strani profesionalni vozači (transportne kompanije i preduzetnici) bez prebivališta u Nemačkoj moraju imenovati predstavnika ili agenta koji ima svoje prebivalište u Nemačkoj. Ova osoba će biti odgovorna prema nemačkoj vladi u slučaju nepoštovanja minimalne plate .

UETR - evropska Unija drumskih prevoznika , poslala je pismo EU povereniku za transport gospođi Violeti Bulc kojim se traži ispitivanje zakonitosti ovog propisa i njegovo prolongiranje dok se ne utvrdi njegova zakonitost u odnosu na EU zakone.

Obaveštenje o novom Zakonu o minimalnoj plati u SR Nemačkoj od 1. januara 2015. i obavezi za strane prevoznike da obaveste nemačku Carinsku upravu o isplaćivanju minimalne satnice radnicima - vozačima prilikom obavljanja prevozničkih delatnosti na teritoriji SR Nemačke i prilikom tranzita kroz teritoriju SR Nemačke možete preuzeti  OVDE .

OVDE možete preuzeti Informaciju o zakonu o minimalnoj ceni rada u SR Nemačkoj i primeni na oblast međunarodnog prevoza putnika i stvari, koju je objavilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Informacija o zakonu o minimalnoj zaradi u SR Nemačkoj - primena na oblast prekograničnog drumskog transporta.

          Otvaranjem za saobraćaj Pupinovog Mosta između Zemuna i Borče oslobađa se gradsko jezgro od teretnih vozila. Veza između desne i leve beogradske strane Dunava preusmerava se za teretna vozila u tranzitu sa Pančevačkog mosta na Pupinov most.

Preuzeti OVDE ceo tekst sa mapom.

        Vlada Češke je odlučila da poveća cene putarine i sprovode novu tarifnu kategoriju Euro 6. Uredba stupa na snagu januara 2015.godine. 

Detalje o promeni putarine u toj zemlji pročitajte OVDE. 

OVDE možete preuzeti Pravilnik o načinu dodele neraspodeljenih pojedinačnih dozvola za međunarodni javni prevoz stvari domaćim prevoznicima.

Od 1. januara 2015. godine u Nemačkoj će biti uvedene nove cene putarina za kamione sa bruto masom do 12 tona i više. One su zasnovane na rezultatima trenutnog izveštaja o troškovima infrastrukture (Vegekostengutachten) objavljenog u 2014. godini.

Od 2015. troškovi za zagađenje vazduha prouzrokovanog kamionima će biti uključeni u naplatu. Iznos putarine se zasniva na emisionoj klasi kamiona. Putarina se izračunava na sledeći način: ukupan iznos je zasnovan na udaljenosti koje vozilo putuje na predmetnom putu i putarine po kilometru, koji obuhvata troškove infrastrukture i troškove zbog zagađenja vazduha koje prouzrukuje vozilo.

Troškovi infrastrukture su različito ocenjeni za kamione sa do tri osovine i kamione sa četiri ili više.  Troškovi za zagađenje vazduha se određuju na osnovu klase vozila, koja se koristi kao osnova za dodelu svako vozilo u jednu od šest kategorija: A, B, C, D, E ili F.

Nova cena putarine uvedena je i  za Euro 6 vozila (Kategorija A).  Za ove kamione nema troškova za zagađenje vazduha, već samo za  infrastrukturu. Nove cene putarina možete preuzeti  OVDE

Austrija u 2015. godinu povećava cene vinjeta, uprkos porastu saobraćaja na autoputevima. Za celogodišnju austrijsku vinjetu, korisnici će plaćati 84,4 EUR, ili 1,7 EUR više nego do sada, za pola evra je povećana cena vinjete za dva meseca, i košta 25,3 EUR.

Poskupljenje nije mimoišlo ni desetodnevnu vinjetu, koja po novom iznosi 8,7 EUR, ili 20 evrocenti više nego u ovoj godini. Skuplje su i vinjete za motoriste, pa jednogodišnja sada košta 33,6 EUR, što je povećanje za 70 evrocenti.

Oni koji se u 2015. budu vozili austrijskim putevima bez važeće plave vinjete, rizikuju kaznu od 120 EUR. Više informacija pročitajte OVDE.

 

 

 

 

      Od 1.1.2015. godine sva teretna vozila i kombinovana vozila na teritoriji Beča i okoline moraju posedovati zalepljene nalepnice o EURO kategoriji. Nalepnice dolaze u različitim bojama u zavisnosti od EURO klasifikacije. Obavezno je zalepiti na vozilo nalepnicu određene klasifikacije. Od 1.7.2014. godine zabrana vožnje biće proširena na teretna vozila u kategoriji EURO 1. Od 1.1.2016. godine zabrana se odnosi i na EURO 2 kategoriju (to obuhvata svaku kategoriju težine H1, H2 iH3). Nalepnice će pokazati da su vozila u skladu sa EURO kategorijom i da na njih ne utiče zabrana vožnje.

Austrija nalepnice

EURO 2: crvena

EURO 3: žuta

EURO 4: zelena

EURO 5 I 6: svetlo plava (uskoro će biti odredjena nalepnica i za EURO 6)

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je uz prevoznike i nastaviće dijalog, ali uslovi moraju biti isti za sve i neće biti monopola u dobijanju medjunarodnih transportnih dozvola. Ceo dokument sa sastanka koji je održan 22.12.2014. u Vladi Republike Srbije možete preuzeti  OVDE

     Ovde mozete pogledati video zapise sa sastanka

 

Potkategorije