Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Dokument sa datumima zabrane prolaska kroz Madjarsku za teretna vozila za 2015. godinu mozete preuzeti  OVDE

Rok za razduženje međunarodnih dozvola od 30 dana će se primenjivati  na dozvole  preuzete posle  01.12. 2014.godine 

Detaljan uvid u dokumente i Matricu broja bodova za vožnje koje će biti obavljene CEMT dozvolama u 2015. godini može ostvariti OVDE

U Beogradu, 13. novembra 2014. godine održan je sastanak Mešovite komisije za drumski saobraćaj između delegacija Republike Srbije i Ruske Federacije.

Ovde možete preuzeti dokument sa svim detaljima sastanka.

Preuzmi dokument

image0011. U postupku priprеmе zakona kojim sе urеđuju uslovi i način obavljanja javnog prеvoza tеrеta i prеvoza tеrеta za sopstvеnе potrеbе u drumskom saobraćaju koji sе obavlja na tеritoriji Rеpublikе Srbijе, odnosno javnog prеvoza tеrеta i prеvoza tеrеta za sopstvеnе potrеbе u mеđunarodnom drumskom saobraćaju i inspеkcijski nadzor, Ministarstvo građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе sprovodi javnu raspravu o Nacrtu zakona o prеvozu tеrеta u drumskom saobraćaju (u daljеm tеkstu: Nacrt zakona), koji jе sastavni dеo ovog programa.

2. Javna rasprava o Nacrtu zakona sprovodi sе u pеriodu od 24. oktobra do 14. novеmbra 2014. godinе.

3. Nacrt zakona sačinila jе Radna grupa koja jе obrazovana rеšеnjеm ministra. Učеsnici u javnoj raspravi su prеdstavnici državnih organa, javnih službi, privrеdni subjеkti, stručna javnost i drugi zaintеrеsovani učеsnici.

4. Tеkst Nacrta zakona, bićе postavljеn na sajtu Ministarstva građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе -www.mgsi.gov.rsi na portalu е-upravе.

5. Primеdbе, prеdlozi i sugеstijе dostavljaju sе Ministarstvu građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе, Bеograd, Nеmanjina 22-26 ili еlеktronskim putеm na е- mail adrеsu:Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli..

6. Prеzеntacija i rasprava o prеdložеnom Nacrtu zakona sprovеšćе sе na okruglom stolu, kojе ćе organizovati Ministarstvo građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе, u Privrеdnoj komori Srbijе, 5. novеmbra 2014. godinе.

7. Po okončanju postupka javnе raspravе Ministarstvo  građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе ćе analizirati svе primеdbе, prеdlogе i sugеstijе učеsnika u javnoj raspravi i sačiniti izvеštaj o sprovеdеnoj javnoj raspravi.

8. Ovaj program, radi rеalizacijе, dostaviti Ministarstvu građеvinarstva, saobraćaja i infrastrukturе, kojе ćе javni poziv za učеšćе u javnoj raspravi sa ovim programom objaviti na svojoj intеrnеt stranici i na portalu е-upravе.

Dokumenti:

Nacrt zakona o prevozu tereta u drumskom saobraćaju

Program javne rasprave i zaključak

Obrazac za komentare na Nacrt zakona

Obrazloženje za Nacrt zakona o prevozu tereta u drumskom saobraćaju

Sastanak Poslovodnog odbora za međunarodni teretni transport, Poslovnog udruženja drumskog saobraćaja „Srbijatransport“ Beograd će se održati u utorak 14. 10. 2014.godine u 13,00 sati u prostorijama „Srbijatransporta“ ulica: Poenkareova 16, Beograd

 Ovde možete preuzeti kompletan dopis sa svim detaljima oko sastanka i dnevnog reda sastanka.

 Preuzmi dokument

Dejan Trifunovic 002 1Primenom Uredbe o raspodeli inostranih dozvola domaćim prevoznicima u Srbiji, za nepunih mesec dana je već uveden red u tu oblast i sprečeno monopolsko ponašanje, izjavio je danas državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Dejan Trifunović.

Kriterijumi za davanje dozvole su jasni i nisu menjani, samo su uvedeni rokovi razduženja za one koji nemaju izvozni posao da ih ne drže i ne preprodaju, rekao je on gostujući u jutarnjem programu RTS. Državni sektretar je dodao da "svi koji imaju posao mogu na godišnjem planu da zatraže dozvolu", a oni koji trenutno nemaju posao moraće da ih vrate, naročito CEMT dozvole sa kojima je, kako kaže, bio najveći problem.

Govoreći o potrebi da se dozvole dodeljuju na transparentan način, Trifunović je napomenuo da se elektronski sistem evidencije razvija u pravcu većeg automatizovanja i podsetio da je "godinama javna tajna da postoji netransparetan sistem podele dozvola" i da se time sada bavi i tužilaštvo.

"Ne borimo se za interesne grupe već za sve prevoznike", naveo je on i objasnio da je ostao isti broj dozvola i ista kvota, ali da će one novom uredbom biti pravednije raspodeljene.

Ističući da stranih dozvola nije bilo dovoljno "jer je sistem omogućavao jednu vrstu monopolskog ponašanja", Trifunović je naveo da je u u Ministarstvu to primećeno i od juna su započele reforme. On je izjavio da je donošenje uredbe, koja je stupila na snagu 11. septembra, bila interventna mera, a da ćemo novu imati već početkom iduće godine.

Važno je da svi prevoznici u Srbiji mogu da dobiju dozvole jer se time štiti javni interes, rekao je Trifunović i podsetio da smo do 11. septembra imali čudnu situaciju sa velikim brojem neiskorišćenih i neoverenih dozvola, kao i njihovom preprodajom na crnom tržištu, pa je bilo neminovno uvođenje reda.

saobracajsdsa 0Potpredsednik vlade i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture prof. Dr zorana mihajlović izjavila je da, i pored toga što je inspekcija svake nedelje na terenu, izvođači radova ne poštuju predviđenu dinamiku radova na deonici ub – lajkovac i da će zbog toga teško moći da se ispoštuju ugovoreni rok 30. Novembar do koga ova deonica na koridoru 11 mora biti završena.

"Dešava nam se situacija da ista ta firma koja četiri godine ne može da završi ovu deonicu, na jednom drugom poslu u Srbiji na saobraćajnici Novi Sad - Horgoš izašla 2012. sa gradilišta i nije završila posao, zbog čega tehnički ne možemo da primimo autoput i zbog toga ćemi ih tužiti ", najavila je Mihajlović.

Govoreći o stranim dozvolama domaćim prevoznicima, ona je navela da je 2.800 međunarodnih dozvola navodno izgubljeno da bi se pojavilo na crnom tržištu. Mihajlović je rekla da izdavanje tih dozvola košta između 10.000 i 15.000 dinara, a da su “ispod žita” prodavane po ceni od oko 10.000 evra. Ona je dodala da je od 18.000 dozvola, koliko je izdato, samo 9.000 iskorišćeno po pravilu i da je 30 odsto vraćeno neiskorišćeno.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je istakla da je prethodni ministar u tom resoru ostavio puno nerešenih problema i da je nasledila gotovo 30.000 predmeta iz sektora građevinarstva i dodala da u ministarstvu dnevno rešavaju 30 predmeta.

Govoreći o saniranju posledica poplava Mihajlović je rekla da je cilj da klizišta i mostovi budu završeni do kraja godine i da su sada prioritet nasipi na čemu bi trebalo da rade "Srbijavode".

Mihajlović je rekla da su do 1. oktobra popravljeni svi putevi prvog i drugog reda, ali da nisu završeni klizišta i mostovi i dodala da su urađeni projekti za 15 mostova i 32 klizišta.

"Srbija jeste u klizištima i to se sada pojavilo u ovim poplavama kao ozbiljan problem", ocenila je Mihajlović.

Ona je dodala da, kada je reč o radovima na putevima, mostovima i klizištima, ima novca, da je sedam do 10 dana potrebno da se urade projekti, da su tenderi završeni, kao i da očekuje da sledeće nedelje izvođači počnu da ulaze na teren i da će most u Koceljevi početi već da se radi za vikend.

Potkategorije