Srbijatransport

SRBIJATRANSPORT ima dugogodišnju tradiciju rada i poslovanja, uz stalno favorizovanje struke, znanja i pozitivnih vrednosti. Srbijatransport je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Naši predstavnici su članovi radnih grupa za izradu zakonskih i podzakonskih akata, učesnici brojnih međunarodnih mešovitih komisija a nalazimo se na Registru transparentnosti i učestvujemo u radu Evropske komisija za saobraćaj, transport i turizam.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Srbijatransport

Putnički saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je posvećen i stručan institucija poslodavca koja ima izuzetno značajnu ulogu u javno privatnom dijalogu. Srbijatransport je predstavnik poslodavaca i privrede u procesima uređenja poslovnog ambijenta. Podstičemo konkurentnost i pravnu sigurnost za privredu. Podstičemo digitalizaciju, edukaciju zaposlenih, uslova za bolje poslovanje, podizanje kvaliteta usluga, unapređenje mobilnosti u urbanim i ruralnim sredinama. Zalažemo se za smanjenje nameta, taksi i nepotrebnih procedura, kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Putnički saobraćaj

Teretni saobraćaj

SRBIJATRANSPORT je kao predstavnik poslodavaca, važna institucija u javno privatnom dijalogu. Zalažemo se za doslednu primenu zakonske regulativei uređenje poslovnog ambijenta. Srbijatransport je inicijator rešenja u interesu razvoja konkurentnosti i pravne sigurnosti za privredu. Naša poslovna deviza je „ Transport Logistika u interesu privrede“. Insistiramo na preciznosti, ubrzanju tokova transporta, konkurentnosti i uslovima poslonja koji su preduslov za povoljnje cene usloga za korisnike. Podstičemo mere kako bi transport učinili efikasnim, funkcionalnim, razvojnim i ekonomski održivim. Transportna privreda je oslonac privrede Republike Srbije.

KVALITET JE NAŠ PRIORITET

Teretni saobraćaj

Naplatna rampa

Od 1. januara 2015. Godine naplaćivaće se putarina u Mađarskoj na deonici Horgoš – Reške –       Segedin.

Predviđena kazna iznosi 14.875 forinti, odnosno nešto više od 45 evra.

Cena vinjete u Mađarskoj za putnička vozila do 3,5 tone na nedeljnom nivou iznosi 2.975 forinti, odnosno   1.230 dinara, mesec dana je 4.780 forinti (2.000 dinara), dok je za godinu dana potrebno izdvojiti 42.980 forinti.     Za vozila teža od 3,5 tone cene su sledeće: 13.385 za 7 dana, 21.975 za mesec dana i 199.975 za godinu dana.   Za one koji češće voze do Budimpešte promena sistema je povoljna jer umesto 42.980 forinti godišnja putarina     od sada košta 15.000 forinti (oko 6.000 dinara) ako se kupuju županijske matrice.

Uvođenje novih županijskih matrica ne pogađa one koji putuju na duže puteve je su oni u obavezi da kupe državne putarine u čiju su cenu već uračunate sve županijske matrice.

Plaćanje putarine na ovoj deonici se može izbeći korišćenjem regionalnih puteva umesto autoputa (19km) tako što se prelaskom granice već posle 500m pre prve benziske pumpe isključi na stari put kojim se nekad išlo do Segedina dok je tu bio stari granični prelaz. Na toj kratkoj relaciji za sada nije predviđeno da se naplaćuje putarina.

           Najmoderniji distributivni centar „Delhaize Serbia“, u čiju je izgradnju kompanija uložila 50 miliona EUR, svečano je otvoren u Staroj Pazovi. U distributivnom centru, koji je izgrađen za svega 14 meseci, posao će u narednim godinama moći da nađe 750 radnika.

Kompletan tekst možete pročitati OVDE.

            Obaveštavamo vas da OPŠTI DEO PLANA RASPODELE DOZVOLA ZA 2015. GODINU stupa na snagu 01.01.2015. godine.

1. Ovim opštim delom plana raspodele utvrđuju se pojedinačne dozvole po kontigentima, vremenske dozvole po kontigentima i CEMT dozvole po kontigentima, i to:  

PREUZMI DOKUMENT

 Gradonačelnik Beograda Siniša Mali je izjavio da očekuje da na nekoj od narednih sednica vlada donese odluku da zaposlenima u javnim preduzećima i državnim ustanovama u Beogradu poslodavac kupuje mesečnu markicu, a ne isplaćuje novac kao što je to bilo do sada.

              Poslovno udruženje drumskog saobraćaja “Srbijatransport” daje punu podršku ovakvoj inicijativi i odluci Vlade Republike Srbije da javna preduzeća i državne instirucije, obezbede prevoz zaposlenih radnika uplatom mesečnih voznih karata javnom prevozniku.
 
             Apelujemo, radi uštede sredstava iz budžeta, da se obavežu korisnici budžetskih sredstava (javna preduzeća, vojska, škole, policija...), da nadoknade za putne troškove za zaposlene isključivo plaćaju preko računa (mesečnih karata) prevoznicima u javnom prevozu. 
             Izvor: Blic
             Izvor: Najvesti

 

Od 1. januara 2015. godine minimalna satnica u Nemačkoj je 8,5 € bruto . Ova minimalna zarada bi se trebala poštovati od strane svih koji pružaju usluge prevoza u Nemačkoj. To obuhvata svaku vrstu rada i prevoza u Nemačkoj, tranzit, kabotažu i prekogranični promet sa polaskom ili odredištem u Nemačkoj .

Svi profesionalni strani vozači koji posećuju Nemačku, treba da budu registrovani unapred. Strani profesionalni vozači (transportne kompanije i preduzetnici) bez prebivališta u Nemačkoj moraju imenovati predstavnika ili agenta koji ima svoje prebivalište u Nemačkoj. Ova osoba će biti odgovorna prema nemačkoj vladi u slučaju nepoštovanja minimalne plate .

UETR - evropska Unija drumskih prevoznika , poslala je pismo EU povereniku za transport gospođi Violeti Bulc kojim se traži ispitivanje zakonitosti ovog propisa i njegovo prolongiranje dok se ne utvrdi njegova zakonitost u odnosu na EU zakone.

Obaveštenje o novom Zakonu o minimalnoj plati u SR Nemačkoj od 1. januara 2015. i obavezi za strane prevoznike da obaveste nemačku Carinsku upravu o isplaćivanju minimalne satnice radnicima - vozačima prilikom obavljanja prevozničkih delatnosti na teritoriji SR Nemačke i prilikom tranzita kroz teritoriju SR Nemačke možete preuzeti  OVDE .

OVDE možete preuzeti Informaciju o zakonu o minimalnoj ceni rada u SR Nemačkoj i primeni na oblast međunarodnog prevoza putnika i stvarikoju je objavilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Informacija o zakonu o minimalnoj zaradi u SR Nemačkoj - primena na oblast prekograničnog drumskog transporta.

Zaključkom Vlade Republike Srbije 05 broj 344-9672/2014-1 usvojene su Polazne osnove za donošenje Nacionalne strategije bezbednosti saobraćaja na putevima.

U prilogu možete preuzeti kompletan dokument

Preuzmi dokument:

U Beogradu, 21. i 22.oktobra 2014. godine održan je tehnički sastanak između delegacija Republike Srbije i Italije u oblasti međunarodnog drumskog prevoza stvari i putnika.

Uvid u zaključke i detaljan zapisnik sa sastanka možete pogledati  OVDE

Obaveštavamo Vas da su u Privrednoj Komori Srbije održane Javne rasprave u Nacrtima Zakona o prevozu putnika (04.11.2014.g) i prevozu tereta (05.11.2014.g) u drumskom saobraćaju.

Na održanim javnim raspravama predstavnici Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture su detaljno obrazložili predložene Nacrte zakonskih rešenja.

Pomoćnik ministra, gospodin Saša Stojanović je istakao da su Nacrti zakona imali za cilj stvaranje boljeg poslovnog ambijenta u smislu kvalitetnog razvoja delatnosti uz usaglašavanje regulative sa standardima i prepotukama EU. Osnovna načela jesu uređenje pristupa tržištu, konkurentnost i transparentnost uz jasne procedure.

Prevoznici su imali niz konsultacija i veliki broj predloga ali je opšta ocena da su predloženi Nacrti zakona za Javnu raspravu, da novi zakoni donose značajan kvalitet i da su u interesu legalne transportne privrede. Ukazano je na potrebu brzog donošenja podzakonskih akata, kako bi se obezbedila što brža primena novih Zakona uz neophodnost definisanja određenih alata i mehanizama koji će obezbediti punu primenu Zakona uz transparentnost u radu.

Pozivaju se prevoznici, ako imaju neke konkretne predloge na Nacrte Zakona da svoje predloge dostave direktno Ministarstvu građevinarstva saobraćaja i infrastrukture do 14.11.2014.godine. Molimo Vas da svi predlozi budu konkretni sa obrazloženjima, razlozima i efektima koji argumentuje da takav predlog treba ugraditi u zakonsko rešenje.